7 produktów
Wybierz auto
324,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
324,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360049
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
323,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
323,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
184,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
184,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kompresora klimatyzacji do kondensatora
176,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
176,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sekcja: Częsć przednia
Ogrzewanie/chłodzenie: Od osuszacza do parownika
93,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
93,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15200067
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
1 045,22
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 045,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360057
278,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
278,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kluczowe elementy układu klimatyzacji samochodowej to oczywiście chłodnica, kompresor, parownik czy filtr osuszacz. Niekiedy niedoceniana bywa rola przewodów klimatyzacji, dzięki którym czynnik chłodniczy oraz olej są transportowane po całym układzie. W samochodzie VW POLO szczelność przewodów klimatyzacji jest nieodzowna do prawidłowego działania tego systemu.
Podobnie jak w większości współczesnych aut osobowych, w pojazdach VW POLO przewody klimatyzacji narażone są na usterki, a konkretnie na powstawanie nieszczelności. Czynnik chłodniczy jest gazem. Nawet niewielka luka wynikająca z uszkodzenia powierzchni przewodu, końcówki przewodu czy złączki przyłączeniowej przyczynia się do ulatniania czynnika, co w szybkim tempie (zależnym od rozmiaru powstałej nieszczelności) powoduje pogorszenie jakości pracy układu klimatyzacji.
Coraz słabsze chłodzenie, niepokojące dźwięki dochodzące z nawiewów po uruchomieniu układu klimatyzacji to podstawowe objawy mogące świadczyć o usterce przewodów klimatyzacji. Nie możemy mieć jednak wówczas całkowitej pewności, że to właśnie w przewodach powstała nieszczelność. Równie często zdarza się ona w chłodnicy klimatyzacji. Aby ustalić źródło problemu, należy poddać pojazd VW POLO badaniu w warsztacie. Mechanicy najczęściej wykorzystują do tego specjalny barwnik UV, wskazujący miejsce wycieku. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przewodu klimatyzacji rekomendowana jest jego wymiana na nowy podzespół.