7 produktów
Wybierz auto
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
159,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
159,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15200067
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
814,10
zł/szt.
Kraków: śr. 09.04
U ciebie: śr. 09.04
814,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sekcja: Częsć przednia
Ogrzewanie/chłodzenie: Od osuszacza do parownika
87,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
87,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kompresora klimatyzacji do kondensatora
179,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
179,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
330,00
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
330,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360049
Ogrzewanie/chłodzenie: Od kondensatora do parownika
334,34
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
334,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2360057
287,91
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
287,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kluczowe elementy układu klimatyzacji samochodowej to oczywiście chłodnica, kompresor, parownik czy filtr osuszacz. Niekiedy niedoceniana bywa rola przewodów klimatyzacji, dzięki którym czynnik chłodniczy oraz olej są transportowane po całym układzie. W samochodzie VW POLO IV szczelność przewodów klimatyzacji jest nieodzowna do prawidłowego działania tego systemu.
Podobnie jak w większości współczesnych aut osobowych, w pojazdach VW POLO IV przewody klimatyzacji narażone są na usterki, a konkretnie na powstawanie nieszczelności. Czynnik chłodniczy jest gazem. Nawet niewielka luka wynikająca z uszkodzenia powierzchni przewodu, końcówki przewodu czy złączki przyłączeniowej przyczynia się do ulatniania czynnika, co w szybkim tempie (zależnym od rozmiaru powstałej nieszczelności) powoduje pogorszenie jakości pracy układu klimatyzacji.
Coraz słabsze chłodzenie, niepokojące dźwięki dochodzące z nawiewów po uruchomieniu układu klimatyzacji to podstawowe objawy mogące świadczyć o usterce przewodów klimatyzacji. Nie możemy mieć jednak wówczas całkowitej pewności, że to właśnie w przewodach powstała nieszczelność. Równie często zdarza się ona w chłodnicy klimatyzacji. Aby ustalić źródło problemu, należy poddać pojazd VW POLO IV badaniu w warsztacie. Mechanicy najczęściej wykorzystują do tego specjalny barwnik UV, wskazujący miejsce wycieku. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przewodu klimatyzacji rekomendowana jest jego wymiana na nowy podzespół.