4 produkty
Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Długość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
83,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
83,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 83 22 9 407 807
Pojemność [litr]: 1
Rozwiń więcej danych
57,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
57,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV600313
Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów
Długość [mm]: 60
Rozwiń więcej danych
106,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
106,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210140192300
Pojemność [litr]: 1
Kolor: Czerwony
Rozwiń więcej danych
43,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu CITROËN C3 II. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie CITROËN C3 II? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.
Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie CITROËN C3 II i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.
Regularna wymiana oleju w samochodzie CITROËN C3 II z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.