Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do MITSUBISHI PAJERO SPORT

9 produktów

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 101161

Ciężar [kg]: 4.43

Pojemność [litr]: 5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

157,44

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

157,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 29934

Ciężar [kg]: 0.949

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,46

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

42,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów FEBI BILSTEIN 08972

Ciężar [kg]: 0.95

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

35,51

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

35,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów BLUE PRINT ADG05532

Ciężar [kg]: 0.949

Pojemność [litr]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

41,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

41,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej przekładniowy VAICO V60-0313

Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów

Długość [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,48

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

106,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej przekładniowy VAICO V60-0314

Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów

Długość [mm]: 300

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,75

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

426,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej przekładniowy VAICO V60-0040

Rodzaj skrzyni biegów: Dla manualnej skrzyni biegów

Długość [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

77,79

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

77,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów VAICO V60-0101

Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów

Długość [mm]: 60

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,10

zł/szt.

Kraków: wt. 15.04

U ciebie: wt. 15.04

84,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej do automatycznej skrzyni biegów MEYLE 014 019 2300

Pojemność [litr]: 1

Kolor: Czerwony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

43,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

43,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT

MITSUBISHI PAJERO SPORT – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.