Powiadom mnie o dostępności

Olej do automatycznej skrzyni biegów do VOLVO XC60 I

4 produkty

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie dla automatycznej skrzyni bie...
322,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: DSG, Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, nie dla...
90,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojemność [litr]: 1, Kolor: naturalny, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ATF-DCG-II, BMW...
61,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pojemność [litr]: 1, Kolor: naturalny, Rodzaj połączenia: Butelka, Specyfikacja: ATF plus 9, BMW...
74,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do VOLVO

VOLVO XC60 I – olej do automatycznej skrzyni biegów

Olej zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów odgrywa fundamentalną rolę w przypadku samochodu VOLVO XC60 I. Bez niego niemożliwe jest bezawaryjne poruszanie się na większe odległości. Olej w automatycznej skrzyni biegów dba o prawidłowe funkcjonowanie układu. Jego podstawowe zadania to smarowanie ruchomych części, chłodzenie przekładni oraz zapewnianie odpowiedniego ciśnienia. Potrzebujesz wymienić olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie VOLVO XC60 I? Najlepsze środki smarne znajdziesz w sklepie Deler.pl.

Jak dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów samochodu VOLVO XC60 I?

Aby odpowiednio dbać o olej znajdujący się w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie VOLVO XC60 I i zapewnić jej długotrwałe, bezawaryjne działanie, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad, takich jak sprawdzanie poziomu oleju i jego regularna wymiana, utrzymanie czystości układu oraz unikanie agresywnej jazdy.

Olej w automatycznej skrzyni biegów w samochodzie VOLVO XC60 I – kiedy należy go wymienić?

Regularna wymiana oleju w samochodzie VOLVO XC60 I z automatyczną skrzynią biegów jest niezbędna, ponieważ z czasem traci on swoje właściwości, a jego zanieczyszczenie może prowadzić m.in. do przegrzewania i w konsekwencji zużycia elementów wewnętrznych. Producent zazwyczaj zaleca konkretny okres wymiany oleju, który zależny jest od modelu samochodu oraz warunków jego eksploatacji – przedział wynosi od 10 do nawet 50 tys. km. Ignorowanie tego obowiązku może skutkować awarią skrzyni, co generuje wysokie koszty napraw.