🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Oleje silnikowe do MINI ONE/COOPER I

10 produktów

Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
Olej silnikowy VAICO V60-0082
Olej silnikowy VAICO V60-0082
Długość [mm]: 65, Szerokość [mm]: 110, Wysokość [mm]: 225, Ciężar [kg]: 0.92, Pojemność [...
58,57 zł
58,57 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy VAICO V60-0277
Olej silnikowy VAICO V60-0277
Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 115, Wysokość [mm]: 225, Ciężar [kg]: 0.91, Pojemność [...
61,24 zł
61,24 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 32939
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 32939
Ciężar [kg]: 54.388, Pojemność [litr]: 60, Klasa lepkości SAE: 5W-40, Specyfikacja: ACEA A3/B3/...
Darmowa dostawa
1 317,91 zł
1 317,91 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy VAICO V60-0304
Olej silnikowy VAICO V60-0304
Długość [mm]: 566, Szerokość [mm]: 261, Wysokość [mm]: 111, Ciężar [kg]: 4.64, Pojemność ...
Darmowa dostawa
281,46 zł
281,46 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 101141
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 101141
Ciężar [kg]: 3.59, Pojemność [litr]: 4, Klasa lepkości SAE: 0W-40, Specyfikacja: ACEA A3/B3, uw...
148,67 zł
148,67 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy VAICO V60-0054
Olej silnikowy VAICO V60-0054
Długość [mm]: 300, Szerokość [mm]: 115, Wysokość [mm]: 230, Ciężar [kg]: 4.492, Pojemność...
Darmowa dostawa
314,34 zł
314,34 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy VAICO V60-0025
Olej silnikowy VAICO V60-0025
Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 115, Wysokość [mm]: 225, Ciężar [kg]: 0.94, Pojemność [...
51,81 zł
51,81 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy VAICO V60-0301
Olej silnikowy VAICO V60-0301
Długość [mm]: 60, Szerokość [mm]: 115, Wysokość [mm]: 225, Ciężar [kg]: 0.92, Pojemność [...
65,61 zł
65,61 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 101142
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 101142
Ciężar [kg]: 5.25, Pojemność [litr]: 5, Klasa lepkości SAE: 0W-40, Specyfikacja: ACEA A3/B3, uw...
173,77 zł
173,77 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 101140
Olej silnikowy FEBI BILSTEIN 101140
Ciężar [kg]: 0.979, Pojemność [litr]: 1, Klasa lepkości SAE: 0W-40, Specyfikacja: ACEA A3/B3, u...
47,99 zł
47,99 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Części zamienne do MINI

Olej silnikowy do samochodu MINI ONE/COOPER I – dla sprawnej pracy jednostki napędowej

Olej silnikowy jest niezbędny do zachowania sprawności pojazdu. Dzięki obecności oleju silnik samochodu MINI ONE/COOPER I może być odpowiednio smarowany, ale również oczyszczany i chłodzony. Praca silnika pozbawionego oleju prowadzi do przegrzewania i zacierania się jednostki. Dla zachowania sprawności silnika konieczna jest regularna wymiana oleju – zużyty i przepracowany olej nie jest w stanie zapewnić parametrów spełniających wymagania jednostki w zakresie smarowania.

Jak wybrać olej do silnika samochodu MINI ONE/COOPER I?

Dobór oleju silnikowego do samochodu MINI ONE/COOPER I należy oprzeć na rodzaju silnika zamontowanego w posiadanym egzemplarzu. W zależności od rodzaju paliwa, a także od generacji samochodu, należy wybrać olej spełniający specyfikację zalecaną przez producenta. Właściwe parametry oleju można odczytać w instrukcji pojazdu.

MINI ONE/COOPER I – czym grozi zaniedbanie wymiany oleju?

Przepracowany olej prowadzi do zniszczenia jednostki, a także skrócenia żywotności elementów silnika. Zbyt rzadka zmiana oleju nadwyręża m.in. układ rozrządu, przez co może dojść do zerwania napędu rozrządu. Zużyty olej nie chroni podzespołów jednostki – pracujące elementy silnika ocierają się o siebie, powodując znaczny wzrost temperatury. Rosnąca temperatura prowadzi do zwiększenia objętości elementów metalowych. W rezultacie wypełniają one wolną przestrzeń, co kończy się zablokowaniem silnika.