Powiadom mnie o dostępności

Przetwornice xenon do MITSUBISHI OUTLANDER II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dopuszczony dla rodzaju pojazdu: Samochód terenowy
140,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj lampy: D2S (gazowa lampa wyładowcza), D2R (gazowa lampa wyładowcza), Projekt lampy: ksenon,...
140,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Przetwornica xenon w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II

W samochodach, które mogą być wyposażone w światła ksenonowe, takich jak MITSUBISHI OUTLANDER II, niezbędnym elementem instalacji elektrycznej jest przetwornica xenon. Przyczynia się ona bezpośrednio do uruchamiania świateł ksenonowych. Posiada wbudowany zapłonnik, wytwarzający napięcie niezbędne do wytworzenia wyładowania gazu pomiędzy dwoma elektrodami w żarniku, nazywanego łukiem świetlnym.

Zasada działania przetwornicy do ksenonów w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II

Przetwornica xenon w pojazdach MITSUBISHI OUTLANDER II umożliwia zmianę parametrów prądu napięcia instalacji elektrycznej pojazdu. Konwersja jest niezbędna, aby można było zasilić lampy ksenonowe. Przetwornica xenon posiada tranzystorowe układy kluczujące z cewkami i kondensatorami, pracującymi z dużą częstotliwością. Dzięki temu służy jako zasilacz impulsowy o wysokiej sprawności.

Awarie przetwornicy xenon w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II

Zaśniedziałe styki i przepalenie tranzystorów to najczęstsze przyczyny awarii przetwornicy do ksenonów, stosowanej w samochodzie MITSUBISHI OUTLANDER II. W momencie ich wystąpienia przetwornica nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego napięcia do lamp, co skutkuje brakiem ich świecenia lub obniżoną sprawnością (także mruganiem). W przypadku stwierdzenia awarii przetwornicy xenon zaleca się jej wymianę na nowy element. Warto jednak poprzedzić tę czynność dokładną diagnostyką, by wykluczyć uprzednio awarię żarnika ksenonowego, która może generować podobne objawy.