Powiadom mnie o dostępności

Silniczek regulacji świateł do RENAULT ESPACE III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: elektryczny
50,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Napięcie znamionowe: 12, Tryb pracy: elektryczny
137,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, z prawej, Tryb pracy: elektryczny
47,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Silniczek regulacji świateł w samochodzie RENAULT ESPACE III

Silniczek regulacji świateł to komponent stosowany w wielu samochodach wyposażonych w lampy z elektryczną regulacją, w tym również w aucie RENAULT ESPACE III. W przypadku jego uszkodzenia dochodzi do problemów z odpowiednim ułożeniem świateł, co może przyczynić się do znacznego zmniejszenia bezpieczeństwa na drodze. Element ten bezpośrednio kontroluje pozycję reflektorów, by dostosować ją do kąta padania światła na jezdnię, natężenia światła w okolicy, cieni czy też odległości od innych pojazdów. Uszkodzony silniczek regulacji sprawia, że zmiana ich położenia jest niemożliwa, przez co poziom oświetlenia nie będzie odpowiadać warunkom na drodze.

RENAULT ESPACE III – wymiana silniczka regulacji świateł

Silniczek regulacji świateł to dość trudno dostępny komponent, przez co proces wymiany – mimo że jest stosunkowo prosty – może być czasochłonny. Aby dostać się do tej części, należy wymontować lampę oraz wszelkie inne elementy znajdujące się w pobliżu. Sam silniczek jest montowany na zatrzaski, a jego poprawne wpięcie wymaga poprawnego ustawienia i podłączenia z kablami zasilającymi oraz sterującymi.

Jak wybrać silniczek regulacji świateł do samochodu RENAULT ESPACE III?

Odpowiedni dobór silniczka regulacji świateł to klucz do optymalnego oświetlenia jezdni. Parametry tej części różnią się w zależności od modelu samochodu, a czasem także wersji – można je odczytać ze starego silniczka bądź z lampy.