Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do RENAULT CLIO I

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rezystancja [Ohm]: 900, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Liczba styków diagnostycznych (pinów)...
23,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 290, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość połączeń: 2, Napięcie znami...
50,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 250, Długość przewodu [mm]: 230, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniając...
108,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 453, Ciężar [kg]: 0.04, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
42,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 250, Kolor: niebieski, Rodzaj czujnika: pasywny czujnik, Artykuł uzupełniający...
124,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 24, Rezystancja [Ohm]: 240, Długość przewodu [mm]: 290, Ilość połączeń: 2, ...
60,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
59,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 290, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość połączeń: 2, alternatywny ze...
66,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Ilość biegunów: 2, Kolor: czarny
102,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: niebieski, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniając...
39,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 285, Ciężar [kg]: 0.06, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: 1
69,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 240, Długość przewodu [mm]: 430, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość ...
55,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, Kształt obudowy wtyczki: owalny
26,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
32,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 240, Długość przewodu [mm]: 290
45,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
34,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 250
94,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 280
88,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość przewodu [mm]: 240, Rezystancja znamionowa [Ohm]: 240, Głębokość zabudowy [mm]: 24
57,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik położenia wału do samochodu RENAULT CLIO I – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie RENAULT CLIO I pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie RENAULT CLIO I

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

RENAULT CLIO I – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.