Powiadom mnie o dostępności

Czujnik położenia wału korbowego do RENAULT MEGANE III

120 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Ilość biegunów: 3
95,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
34,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kształt obudowy wtyczki: okrągły
82,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 250, Ilość połączeń: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniając...
86,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 250, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Liczba styków diagnostycznych (pinów)...
64,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający /...
43,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rezystancja [Ohm]: 850, Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny, Liczba styków diagnostycznych (pinów)...
73,61 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: chromowy / czarny, Ilość biegunów: 2, Kolor: chromowy / czarny
140,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2
35,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.05, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
33,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: 1, 2
61,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 23 73 101 35R, Ilość biegunów: 3, Głębokość zabudowy [mm]: 47, Artykuł uzupe�...
169,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 24, Rezystancja [Ohm]: 230, Ilość połączeń: 2
25,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, bez ł�...
38,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
36,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 2
83,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu, Kształ...
80,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
113,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik położenia wału do samochodu RENAULT MEGANE III – dla precyzyjnego określenia pozycji i prędkości obrotowej wału korbowego

Czujnik położenia wału korbowego w samochodzie RENAULT MEGANE III pozwala określić aktualną pozycję wału korbowego oraz jego prędkość obrotową, co jest niezbędne do prawidłowej pracy silnika. Dzięki tym informacjom działanie silnika pozostaje zoptymalizowane, zależą do tego takie parametry jak m.in. moment wtrysku paliwa czy kąt wyprzedzenia zapłonu.

Objawy uszkodzonego czujnika położenia wału w samochodzie RENAULT MEGANE III

Gdy dojdzie do uszkodzenia czujnika położenia wału, jednostka sterująca pracą silnika straci dostęp do informacji o pracy wału korbowego. W rezultacie praca silnika zostanie zaburzona. W takiej sytuacji mogą pojawić się następujące objawy:

  • nierówna praca jednostki,
  • gasnący silnik,
  • utrudnione lub niemożliwe uruchomienie samochodu,
  • spadek osiągów,
  • wzrost spalania,
  • kontrolka “check engine” na desce rozdzielczej.

RENAULT MEGANE III – najczęstsze przyczyny uszkodzenia czujnika położenia wału korbowego

Awaria czujnika położenia wału korbowego wiąże się z koniecznością jego wymiany. Częstą przyczyną problemów jest korozja lub zaśniedzenie wtyczki, bądź elementów przekazujących impulsy z czujnika. Winne może być także zwarcie wewnątrz czujnika. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne oraz przerwanie przewodów łączących.