11 produktów
Wybierz auto
MAL021PI00125001
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.25
Rozwiń więcej danych
257,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
257,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00118100
Długość [mm]: 50
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
376,74
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
376,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490000
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
365,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
365,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8712340040
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
305,26
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
305,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742200710
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
757,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
757,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
118,38
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
118,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
386,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
386,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00122000
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
243,41
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
243,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
207,06
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
207,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8742490700
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
335,37
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
335,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
469,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
469,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MEGANE III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MEGANE III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MEGANE III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.