13 produktów
Wybierz auto
MAL021PI00125001
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.25
Rozwiń więcej danych
266,21
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
266,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
386,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
386,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
474,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
474,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00125002
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
266,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
266,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
210,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
210,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NUR8712340040
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
308,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
308,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742200710
Długość [mm]: 76
Średnica cylindra [mm]: 84.5
Rozwiń więcej danych
757,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
757,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00125000
Długość [mm]: 70.48
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
261,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
261,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL021PI00118100
Długość [mm]: 50
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
376,74
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
376,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490000
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
365,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
365,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NUR8742490700
Długość [mm]: 70.5
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
338,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
338,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
118,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
118,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL021PI00122000
Długość [mm]: 66
Średnica cylindra [mm]: 76
Rozwiń więcej danych
215,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
215,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie RENAULT MEGANE III zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie RENAULT MEGANE III jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie RENAULT MEGANE III może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.