Powiadom mnie o dostępności

Czujniki spalania stukowego do AUDI Q5 I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik spalania stukowego FEBI BILSTEIN 46372

Ciężar [kg]: 0.062

Kolor: Zielony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,00

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

118,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego OSSCA 20410

Długość [mm]: 500

Ilość biegunów: 3

52,68

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

52,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego TOPRAN 113 838

Długość [mm]: 465

Oznaczenie koloru: Zielony

93,85

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

93,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego VIKA 99051491701

Długość [mm]: 570

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,82

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

51,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,55

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

64,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FACET 9.3163

Kolor: Zielony

Długość przewodu [mm]: 465

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

112,04

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

112,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FAE 60174

Długość przewodu [mm]: 570

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,47

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

118,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego DELPHI AS10233

Długość przewodu [mm]: 400

Ilość podłączonych styków: 3

89,48

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

89,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego DELPHI AS10181

Długość przewodu [mm]: 385

Ilość podłączonych styków: 3

86,53

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

86,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI Q5 I

Czujnik spalania stukowego – dlaczego jest tak ważny w samochodzie AUDI Q5 I?

Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie AUDI Q5 I powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.

Czujnik spalania stukowego AUDI Q5 I – najważniejsze funkcje

Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie AUDI Q5 I, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w aucie AUDI Q5 I?

Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów AUDI Q5 I. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach AUDI Q5 I jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.