32 produktów
Wybierz auto
SKV39SKV042
Ciężar [kg]: 0.11
123,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
82,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116505
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
107,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
121,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
240,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
240,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014006180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
231,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
231,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0114
111,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0118
106,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.052
Zdjęcie producenta: 1
130,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.109
137,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
128,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
128,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Liczba aktywnych styków: 2
133,14
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
133,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 110
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
318,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
318,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117470
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
174,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
174,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
129,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
120,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102672
Dla numeru oe: 06e 115 243 h
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
124,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
129,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
129,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 94
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
180,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI Q5 I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI Q5 I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI Q5 I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.