4 produkty
Wybierz auto
ERR550976A
Gwintowana złączka: M10x1.25mm
Długość przewodu [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
42,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
42,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESSSU000
38,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E8050JPN
Gwintowana złączka: M10x1.25mm
39,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAS10252
165,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
165,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów SUZUKI GRAND VITARA II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach SUZUKI GRAND VITARA II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.