31 produktów
Wybierz auto
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
67,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
67,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
63,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
103,68
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
103,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005078
Ilość czopów: 3
36,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 33220 63j10
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
130,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
130,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV261
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
44,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
44,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV64720040
Wymagana ilość: 1
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
140,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0232103079
106,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
106,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550535A
Wysokość [mm]: 27
Ilość połączeń: 3
99,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,78
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
63,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005068
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
54,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
97,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
83,96
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
83,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
99,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI GRAND VITARA II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SUZUKI GRAND VITARA II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SUZUKI GRAND VITARA II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SUZUKI GRAND VITARA II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SUZUKI GRAND VITARA II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.