Powiadom mnie o dostępności

Czujniki spalania stukowego do SUZUKI

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

120,67

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

120,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

109,51

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

109,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

80,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego NTY ESS-NS-004

Wymiar gwintu: M 12x1,25

Rozmiar klucza: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.07

33,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

138,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.07

138,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

38,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

38,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FAE 60188

Ilość biegunów: 2

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

131,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego BLUE PRINT ADK87224

Ciężar [kg]: 0.066

Ilość połączeń: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

163,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

155,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

155,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

68,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

90,96

zł/szt.

Kraków: pon. 14.07

U ciebie: pon. 14.07

90,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI

Czujnik spalania stukowego – dlaczego jest tak ważny w samochodzie SUZUKI?

Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie SUZUKI powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.

Czujnik spalania stukowego SUZUKI – najważniejsze funkcje

Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie SUZUKI, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w aucie SUZUKI?

Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów SUZUKI. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach SUZUKI jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.