Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska klinowego (osprzętu) do FORD PUMA

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 28

Ciężar [kg]: 1.275

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

313,69

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

313,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Szerokość [mm]: 27

Średnica zewnętrzna [mm]: 103

118,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 1.46

Wysokość 1 [mm]: 30.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.96

Wysokość 1 [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD PUMA

Napinacz paska klinowego do auta FORD PUMA

Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu FORD PUMA. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu FORD PUMA dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.

Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie FORD PUMA służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.

Wymiana paska klinowego na nowy w samochodzie FORD PUMA

Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe FORD PUMA. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.