4 produkty
Wybierz auto
Grubość [mm]: 28
Ciężar [kg]: 1.275
Rozwiń więcej danych
313,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
313,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX541383
Szerokość [mm]: 27
Średnica zewnętrzna [mm]: 103
118,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX541384
Ciężar [kg]: 1.46
Wysokość 1 [mm]: 30.5
Rozwiń więcej danych
118,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX541385
Ciężar [kg]: 0.96
Wysokość 1 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
114,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu FORD PUMA. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu FORD PUMA dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.
Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie FORD PUMA służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.
Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe FORD PUMA. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.