4 produkty
Wybierz auto
0445533001710
Szerokość [mm]: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
110,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0438R0028
Szerokość [mm]: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
29,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0438R0029
Szerokość [mm]: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
94,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR348542
Szerokość [mm]: 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
44,62
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
44,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pasek klinowy, zwany także paskiem wielorowkowym czy paskiem osprzętu, to istotny element wyposażenia każdego auta. Dzięki niemu można zachować poprawną pracę poszczególnych układów samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. Kluczowe jest jednak odpowiednie naprężenie paska – odpowiedni napinacz paska do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC dba o prawidłowy naciąg paska tak, aby mógł on zachować sprawność działania.
Odpowiednio napięty pasek klinowy w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC służy do napędzania istotnych podzespołów, dzięki którym jazda może przebiegać bezpiecznie i komfortowo. Jedną z części, za których działanie odpowiedzialny jest pasek klinowy, jest alternator – jego zadaniem jest wytwarzanie energii elektrycznej dla sterowników samochodowych, układu wtryskowego i wielu innych elementów elektrycznych.
Jeśli działanie łożysk w rolkach jest zaburzone, tj. wyraźnie dobiega z nich szum bądź piszczenie, może to sugerować uszkodzenie napinacza paska klinowego w pojeździe MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. W takim przypadku zaleca się wymianę napinacza na nowy, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie układu napędowego i uniknąć dalszych problemów.