Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.228

65,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

65,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2260

Szerokość [mm]: 21.36

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

71,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2260

Ilość żeber: 6

45,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2260

Ilość żeber: 6

58,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

58,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2285

Ilość żeber: 6

57,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 2260

Ilość żeber: 6

46,35

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

46,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość żeber: 6

Dla długości paska klinowego [mm]: 2260

51,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER CLASSIC pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.