15 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710066000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341471740
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341828913
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU10151600
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710099900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341645842
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341085970
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH7348
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340612727510
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340613300010
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340615411000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340615411500
Dostawa na środę, 3 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu DAEWOO NUBIRA Nubira II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu DAEWOO NUBIRA Nubira II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu DAEWOO NUBIRA Nubira II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem DAEWOO NUBIRA Nubira II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.