22 produktów
Wybierz auto
Nr art: ELR947590
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR947570
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR980570
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR207150
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341452850
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VIC611076500
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR207120
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR207130
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR207160
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: COR83403225
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR207140
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR279622
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR980560
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: COR83403224
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: COR83403226
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR980580
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VIC613661030
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: FAIHG1627C
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: VIC613661020
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340613661010
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Uszczelka głowicy do samochodu JAGUAR XF II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu JAGUAR XF II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu JAGUAR XF II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem JAGUAR XF II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.