Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do JAGUAR XF II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR727741

ELRING 727.741

Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalow...
87,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR967800

ELRING 967.800

Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, Grubość [mm]: 5.5, Materiał: HNBR (uwodorniony Acryl-Nitri...
23,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
36,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ELR369622

ELRING 369.622

Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
48,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
25,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
156,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JAGUAR

Uszczelka kolektora ssącego JAGUAR XF II

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie JAGUAR XF II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie JAGUAR XF II.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie JAGUAR XF II

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie JAGUAR XF II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.