32 produktów
Wybierz auto
Nr art: ELR122810
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341913822
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB106944
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040114400
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341895960
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341762811
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH4582H
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH8395
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRU0210090
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341832962
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341832997
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341374880
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710128000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710079800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU10080010
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710128210
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710128100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710128200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu MERCEDES-BENZ VITO W638 to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu MERCEDES-BENZ VITO W638 wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu MERCEDES-BENZ VITO W638 są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem MERCEDES-BENZ VITO W638 na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.