32 produktów
Wybierz auto
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka z warstwą metalową
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Zks: 258.270
74,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
74,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.4
Średnica [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
36,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
36,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 80.5
Rozwiń więcej danych
91,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
91,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.7
Średnica [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
104,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
104,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.7
Średnica [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
66,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
66,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.7
Średnica [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
70,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
70,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.7
Otwór o śr [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
60,49
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.7
Średnica 1 [mm]: 77.5
67,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
67,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.7
Średnica [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
78,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
78,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.75
Średnica [mm]: 77.5
122,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
122,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 84.5
148,09
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
148,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
33,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.2
Średnica [mm]: 80.5
101,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
101,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tylko w połączeniu z: 016714b
Materiał: Metal
147,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
147,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 84.7
Materiał: Metal
140,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
140,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 84.5
154,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
154,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.4
Średnica [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
122,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
122,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.27
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka metalowo-włóknowa
Rozwiń więcej danych
54,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
54,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 0.9
Średnica [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
164,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
164,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT CLIO III to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu RENAULT CLIO III wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu RENAULT CLIO III są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem RENAULT CLIO III na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.