75 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341177230
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613664510
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341219612
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341851041
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710105700
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418415011P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418415244P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418414329P
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341716110
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341456710
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341219691
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341219861
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR118051
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341851031
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGACH4515H
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu RENAULT KANGOO I to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu RENAULT KANGOO I wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu RENAULT KANGOO I są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem RENAULT KANGOO I na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.