17 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710130900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340615299500
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BGACH3598
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403246
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341650230
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341649280
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUADS76402
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR567700
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340615391500
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041710200000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VIC611124300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340615394000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu SUBARU FORESTER II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu SUBARU FORESTER II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu SUBARU FORESTER II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem SUBARU FORESTER II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.