45 produktów
Wybierz auto
Nr art: AJU75000200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AJU75000100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613720500
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: AJU10181800
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613700500
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340613437030
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: COR83403337
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: COR83403338
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: HERJ1258062
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: HERJ1258063
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341153142
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341131232
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341131212
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341135052
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341131182
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341153002
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041710150940
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041710150920
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041710150910
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041710190710
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Uszczelka głowicy do samochodu VOLVO C70 II to element montowany między kadłubem a głowicą silnika. Uszczelka zapewnia prawidłowy przepływ chłodziwa między cylindrami oraz właściwy ruch oleju w układzie. Z uwagi na wymagające warunki pracy – ciśnienie do 200 barów oraz temperatury sięgające ponad 2000 stopni Celsjusza, uszczelka głowicy musi charakteryzować się ogromną wytrzymałością. Z czasem uszczelka może utracić swoje właściwości, przez co nie jest w stanie zapewniać odpowiedniego uszczelnienia. Wówczas pojawiają się niepożądane objawy.
Podstawowym objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą jest szlam widoczny na korku wlewu oleju silnikowego. Jeżeli po odkręceniu korka da się zauważyć brązową maź, to uszczelka nie zapewnia właściwej ochrony, a do oleju przedostaje się płyn chłodniczy. Przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą z rury wydechowej samochodu VOLVO C70 II wydobywa się chmura białego dymu. Zauważalny jest również wzrost spalania. Awaria uszczelki powoduje wzrost ciśnienia w układzie smarowania. Efektem tego olej silnikowy jest wypychany, a jego ślady są widoczne na obudowie filtra. Objawem uszczelki pod głowicą samochodu VOLVO C70 II są również pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Do zniszczenia uszczelki pod głowicą przyczynia się szybka i długotrwała jazda samochodem VOLVO C70 II na wysokich obrotach, która powoduje wzrost temperatury oraz ciśnienia powyżej ustalonych norm. Zniszczenie uszczelki może być również spowodowane problemami z układem chłodniczym, w tym stosowaniem chłodziwa niskiej jakości.