9 produktów
Wybierz auto
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
25,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR467780
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
50,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
50,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR480140
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
18,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
18,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
19,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711792900
Materiał: Metal
47,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
47,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711833800
24,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
24,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
25,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
25,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość uszczelek: 24
222,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
222,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR480210
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
39,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
39,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie AUDI A6 C8. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie AUDI A6 C8.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie AUDI A6 C8 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.