9 produktów
Wybierz auto
0340713182600
Strona zabudowy: Z przodu
13,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAMG5562
Długość 1 [mm]: 170
Szerokość 1 [mm]: 45
16,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341266250
43,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341266260
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
16,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713185300
42,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
42,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713182700
Strona zabudowy: Z tyłu
20,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713116100
Długość [mm]: 170
Szerokość [mm]: 45
Rozwiń więcej danych
43,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341266270
Strona zabudowy: Od strony czołowej
16,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418450577H
34,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie BMW 8 E31. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie BMW 8 E31.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie BMW 8 E31 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.