9 produktów
Wybierz auto
0445420009310
Wysokość [mm]: 24
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
89,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
89,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAHL6398
Tryb pracy: Hydrauliczny
34,46
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051550006476
Długość [mm]: 48.5
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
35,16
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
35,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040106053
Grubość [mm]: 26
Ciężar [kg]: 0.07
Rozwiń więcej danych
54,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040108741
Grubość [mm]: 48.5
Ciężar [kg]: 0.052
Rozwiń więcej danych
28,36
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAHL6330
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 33
31,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEEFOL131
Wysokość [mm]: 24
Tryb pracy: Hydrauliczny
37,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEEFOL125
Wysokość [mm]: 26
Tryb pracy: Hydrauliczny
38,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
38,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510170043
Tryb pracy: Hydrauliczny
22,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
22,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Popychacze zaworowe pełnią niezwykle istotną funkcję w konstrukcjach silników spalinowych, wykorzystywanych w pojazdach. Ich zadaniem jest wprawianie w ruch zaworów, biorących bezpośredni udział w procesie spalania i odprowadzania spalin. Popychacze zaworowe w samochodzie BMW 8 E31 są wprawiane w ruch przez wałek rozrządu – ich praca musi być zsynchronizowana z pracą tłoków.
Pomiędzy krzywką wałka rozrządu (bezpośrednio napędzającą popychacz) a popychaczem musi występować odpowiedni dystans, czyli tzw. luz zaworowy. Części te nie mogą dolegać do siebie ściśle, gdyż mogłyby uszkodzić się, kiedy pod wpływem wysokiej temperatury wzrasta ich objętość. We współczesnych samochodach, luz zaworowy jest realizowany mechanicznie bądź hydraulicznie. Hydrauliczne popychacze automatycznie korygują pojawiające się z czasem zmiany luzu zaworowego do parametrów fabrycznych. W przypadku popychaczy mechanicznych należy robić to manualnie w określonych interwałach kilometrowych.
W przypadku samochodu BMW 8 E31, podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, może dojść do sytuacji, w której luz zaworowy stanie się zbyt duży lub zbyt mały. Potencjalne przyczyny bywają różne – duży przebieg, słaba jakość środka smarnego, intensywna eksploatacja auta. Jeżeli silnik samochodu BMW 8 E31 pracuje nierównomiernie i brakuje mu mocy podczas jazdy, powodem może być zbyt mały luz zaworowy, jeżeli zaś słyszymy metaliczne odgłosy pochodzące z silnika, kiedy jest on rozgrzany – luz zaworowy może być zbyt duży. Wówczas należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Jeżeli popychacze zaworowe są uszkodzone, nie da się ustawić optymalnego luzu. Należy wówczas wymienić je na nowe.