9 produktów
Wybierz auto
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
26,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341341080
13,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR907610
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
17,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR907630
Strona zabudowy: Przewód do kolektora
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
17,63
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
17,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341577630
14,11
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU24041400
Grubość [mm]: 6.5
Długość [mm]: 53
Rozwiń więcej danych
29,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
29,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711733100
Materiał: Stal
55,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR590300
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
17,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
17,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie CITROËN C3 AIRCROSS II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie CITROËN C3 AIRCROSS II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie CITROËN C3 AIRCROSS II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.