11 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
26,87
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
25,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
64,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341341080
13,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
13,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715409400
16,21
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
16,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715417200
33,69
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
33,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341453060
17,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
17,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341545930
20,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
20,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 2
22,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
22,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
35,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
35,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
60,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie CITROËN C4 AIRCROSS. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie CITROËN C4 AIRCROSS.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie CITROËN C4 AIRCROSS może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.