11 produktów
Wybierz auto
0418450137H
27,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713554300
34,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
34,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0418450126P
61,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAMG9573
Długość 1 [mm]: 130
Szerokość 1 [mm]: 73
33,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAMG4576
Grubość [mm]: 0.8
Długość 1 [mm]: 370
Rozwiń więcej danych
30,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341025250
52,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341362141
56,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713173400
Długość [mm]: 130
Szerokość [mm]: 73
43,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713410900
58,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
58,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713657400
68,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341025271
36,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie FORD KA I. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie FORD KA I.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie FORD KA I może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.