Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do HONDA PRELUDE IV

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 1, Długość [mm]: 423, Szerokość [mm]: 90, Masa [g]: 12.001
17,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
42,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1, Długość [mm]: 400, Szerokość [mm]: 96, Masa [g]: 15.241
34,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 1, Długość [mm]: 402, Szerokość [mm]: 90, Masa [g]: 10.481
32,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
44,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA

Uszczelka kolektora ssącego HONDA PRELUDE IV

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie HONDA PRELUDE IV. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie HONDA PRELUDE IV.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie HONDA PRELUDE IV

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie HONDA PRELUDE IV może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.