10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
26,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341341080
13,13
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
13,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Wymagana ilość: 4
Rozwiń więcej danych
12,03
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 2
33,57
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
33,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC713930300
Materiał: Guma
12,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
12,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR967800
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Grubość [mm]: 5.5
Rozwiń więcej danych
23,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie LAND ROVER FREELANDER II. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie LAND ROVER FREELANDER II.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie LAND ROVER FREELANDER II może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.