9 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713128900
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 345
Rozwiń więcej danych
26,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715286300
38,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713129100
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 325
Rozwiń więcej danych
30,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
30,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713106100
Grubość [mm]: 0.35
Długość [mm]: 305
Rozwiń więcej danych
28,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
28,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715288100
37,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713100200
Grubość [mm]: 0.3
Długość [mm]: 375
Rozwiń więcej danych
35,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
35,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715363600
Materiał: Metal
33,27
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
33,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341071370
26,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
26,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MAZDA 323 C V. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MAZDA 323 C V.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MAZDA 323 C V może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.