10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711016400
29,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 4
27,48
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR884410
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Materiał: Hnbr (uwodorniony acryl-nitril-butadien-kauczuk)
29,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13261000
Grubość [mm]: 0.25
Długość [mm]: 405
Rozwiń więcej danych
35,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340711014000
32,70
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
32,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711211400
27,89
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
27,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MAZDA 6 III. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MAZDA 6 III.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MAZDA 6 III może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.