9 produktów
Wybierz auto
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
25,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
25,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
20,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymagana ilość: 4
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
13,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711965200
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
42,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711965000
Grubość [mm]: 9.25
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
68,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
29,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13312000
Strona zabudowy: Rura ssąca
Grubość [mm]: 5
Rozwiń więcej danych
27,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Tylko w połączeniu z: 464.640 (4x)
Rozwiń więcej danych
60,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W247. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA B W247.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MERCEDES-BENZ KLASA B W247 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.