Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki kolektora ssącego do MERCEDES-BENZ KLASA B W247

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kolor: szary, Materiał: Silikon, Cecha chemiczna: odporny na promienie UV, nie przyjmujący rozpusz...
25,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
19,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy, Tylko w połączeniu z: 464.640 (4x), Materiał: ACM (poliakryl-...
64,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
50,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
31,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 4, Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
14,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 9.25, Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
84,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Uszczelka kolektora ssącego MERCEDES-BENZ KLASA B W247

Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W247. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA B W247.

Objawy zużytej uszczelki kolektora ssącego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA B W247

Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MERCEDES-BENZ KLASA B W247 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.