10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340714043600
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
24,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Mvq (silikon-kauczuk)
21,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
21,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
29,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.013
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
23,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
23,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FA1514005
16,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0863
16,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341719790
23,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13248400
22,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W447. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MERCEDES-BENZ KLASA V W447.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MERCEDES-BENZ KLASA V W447 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.