10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
26,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,70
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
65,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341172460
Materiał: Guma
16,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041713204300
24,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
24,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
126,41
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
126,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC713901800
Materiał: Blacha stalowa
27,45
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
27,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU13241600
16,81
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
16,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340713902200
Materiał: Guma
20,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
20,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC715398600
34,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
34,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie MITSUBISHI COLT VI. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie MITSUBISHI COLT VI.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie MITSUBISHI COLT VI może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.