25 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341919382
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479201618
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP201689
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340715300300
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG0352
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341825354
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341577320
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341743770
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713079600
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041713024900
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341805180
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0341646100
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 041713061100
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGAMG9347
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0418026446P
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0418026448P
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0418450153P
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0340712930200
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0479205862
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340712818210
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie OPEL COMBO B. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie OPEL COMBO B.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie OPEL COMBO B może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.