17 produktów
Wybierz auto
0510170017
Średnica [mm]: 21.4
Wysokość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
23,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445420011810
Wysokość [mm]: 26.5
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
25,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040117105
Grubość [mm]: 26.5
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
24,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEZH0039
Tryb pracy: Hydrauliczny
22,23
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
22,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEEFOL107
Tryb pracy: Hydrauliczny
33,89
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
33,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEZH0052
Dla numeru oe: 90348473
Tryb pracy: Hydrauliczny
26,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
26,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1211400400
Wysokość [mm]: 26.5
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
26,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
26,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAHL6392
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 21.4
36,82
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
36,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0487130106510
Tryb pracy: Hydrauliczny
21,39
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
21,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU85000100
Tryb pracy: Hydrauliczny
Masa [g]: 106.5
25,65
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
25,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AEEFOL38
Tryb pracy: Hydrauliczny
28,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
28,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIBFS82S
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych, dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
38,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
38,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP201234
Tryb pracy: Hydrauliczny
23,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
23,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP201233
Tryb pracy: Hydrauliczny
28,56
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
28,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1211400500
Wysokość [mm]: 67.9
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
23,36
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
23,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
051550006457
Grubość [mm]: 68
Długość [mm]: 68
Rozwiń więcej danych
28,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
28,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445420001410
Wysokość [mm]: 67.9
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
31,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Popychacze zaworowe pełnią niezwykle istotną funkcję w konstrukcjach silników spalinowych, wykorzystywanych w pojazdach. Ich zadaniem jest wprawianie w ruch zaworów, biorących bezpośredni udział w procesie spalania i odprowadzania spalin. Popychacze zaworowe w samochodzie OPEL COMBO B są wprawiane w ruch przez wałek rozrządu – ich praca musi być zsynchronizowana z pracą tłoków.
Pomiędzy krzywką wałka rozrządu (bezpośrednio napędzającą popychacz) a popychaczem musi występować odpowiedni dystans, czyli tzw. luz zaworowy. Części te nie mogą dolegać do siebie ściśle, gdyż mogłyby uszkodzić się, kiedy pod wpływem wysokiej temperatury wzrasta ich objętość. We współczesnych samochodach, luz zaworowy jest realizowany mechanicznie bądź hydraulicznie. Hydrauliczne popychacze automatycznie korygują pojawiające się z czasem zmiany luzu zaworowego do parametrów fabrycznych. W przypadku popychaczy mechanicznych należy robić to manualnie w określonych interwałach kilometrowych.
W przypadku samochodu OPEL COMBO B, podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, może dojść do sytuacji, w której luz zaworowy stanie się zbyt duży lub zbyt mały. Potencjalne przyczyny bywają różne – duży przebieg, słaba jakość środka smarnego, intensywna eksploatacja auta. Jeżeli silnik samochodu OPEL COMBO B pracuje nierównomiernie i brakuje mu mocy podczas jazdy, powodem może być zbyt mały luz zaworowy, jeżeli zaś słyszymy metaliczne odgłosy pochodzące z silnika, kiedy jest on rozgrzany – luz zaworowy może być zbyt duży. Wówczas należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Jeżeli popychacze zaworowe są uszkodzone, nie da się ustawić optymalnego luzu. Należy wówczas wymienić je na nowe.