10 produktów
Wybierz auto
0340703141410
Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
Kolor: Antracytowy
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Szary
Materiał: Silikon
Rozwiń więcej danych
26,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC715413600
31,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC715413700
31,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
31,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,13
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
54,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC715364800
30,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
28,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
28,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR852380
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
19,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
19,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340715401200
26,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
26,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC711330000
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
45,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Uszczelka kolektora ssącego to niezbędny element układu zasilania w samochodzie TOYOTA LAND CRUISER J150. Dzięki uszczelnieniu kolektor ssący może skutecznie doprowadzić powietrze lub mieszankę paliwowo-powietrzną do cylindrów w silniku. Zużyta uszczelka kolektora ssącego prowadzi do nieprawidłowej pracy silnika. Efektem tego są objawy utrudniające korzystanie z pojazdu. Nieszczelny kolektor może doprowadzić do poważnych uszkodzeń jednostki, które są znacznie bardziej kosztowne niż wymiana samej uszczelki kolektora ssącego w aucie TOYOTA LAND CRUISER J150.
Jeżeli uszczelka kolektora ssącego ulegnie zużyciu i przestanie spełniać swoją funkcję właściwie TOYOTA LAND CRUISER J150 może wykazywać objawy charakterystyczne dla tej usterki. Nieszczelność powoduje przepuszczanie powietrza, ale również płynu chłodzącego. Efektem będzie odczuwalny spadek osiągów. Z rury wydechowej samochodu może wydobywać się nadmierna ilość białego dymu. Płyn chłodniczy może też przedostawać się do miski olejowej, jak również tworzyć widoczne plamy pod samochodem. Ubytki płynu spowodowane nieszczelnym kolektorem dolotowym prowadzą także do przegrzewania się silnika.