27 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0418HT200C
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341001563
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BGABGSILC
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: BGARK3371
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FA1EP1300909Z
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341026551
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BGARC8328
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FEB107533
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0340713809700
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0340713809600
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: 0341389060
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0493ADM56724
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FA1EP1300908
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0341364381
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 041756033800
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AUT190006610
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: FA1EP1300926Z
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: FAIRC1079S
Dostawa na środę, 3 lipca
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie FORD MAVERICK II jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach FORD MAVERICK II. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.