W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.
4 produkty
Wybierz auto
AJU75000200
Materiał: Silikon
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Rozwiń więcej danych
27,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AJU75000100
Materiał: Silikon
Cecha chemiczna: Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Rozwiń więcej danych
72,00
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIC715426700
79,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR709690
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
19,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
19,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie MAZDA CX-9 I jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach MAZDA CX-9 I. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.