17 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0340712286510
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340712286410
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRU0210033
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341191701
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341191698
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP401085
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: TOP401084
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 040108610
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040108611
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR825646
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341594512
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341566943
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0340152325102
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR226654
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418026190P
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TRU0210010
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0341237868
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W126 jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach MERCEDES-BENZ KLASA S W126. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.