39 produktów
Wybierz auto
Nr art: ELR461682
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGABGSILC
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: AJU75000400
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340154275901
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR811540
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341330200
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341322980
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR374000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340714275900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0340151083601
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR793630
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VIC711792200
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: JPG1119204900
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR065810
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FEB107642
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1EP1100971
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR982110
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP628601
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR898042
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0341380150
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Zadaniem uszczelki pokrywy zaworów w samochodzie VW GOLF VII jest zabezpieczenie połączenia pomiędzy zaworami i głowicą silnika. Dobrze wykonane uszczelnienie zapobiega wyciekom oleju silnikowego, co zapewnia bezpieczną pracę silnika i innych układów samochodu. Aby element ten w odpowiedni sposób spełniał swoją funkcję, musi być wytworzony z wytrzymałej gumy, która poradzi sobie z wibracjami w trakcie jazdy.
Gumowa uszczelka pokrywy zaworów ma za zadanie uszczelnianie konkretnych punktów. Musi ona być w dobrym stanie, aby zachowane było odpowiednie połączenie pomiędzy elementami. Właściwe wykonanie i poprawny montaż uszczelki przekłada się na znacznie niższe ryzyko wycieków oleju.
Jeśli uszczelka pokrywy zaworów ulegnie uszkodzeniu, prowadzi to w pierwszej kolejności do obniżenia poziomu oleju silnikowego. Następne awarie mogą być już znacznie bardziej problematyczne – w trakcie dalszego używania nieszczelnej uszczelki przyśpiesza się proces zużywania się różnych elementów silnika w pojazdach VW GOLF VII. To prowadzi do zaburzenia pracy spalania, a ostatecznie do nieprawidłowej pracy całego układu silnikowego. Problemy z uszczelką można bardzo szybko wykryć. W pierwszym momencie widoczne jest zużywanie większej ilości oleju. Następnym sygnałem są pojawiające się wycieki z zaworów silnika. Przy zaobserwowaniu takich sytuacji warto od razu sprawdzić stan uszczelki pokrywy zaworów.