47 produktów
Wybierz auto
MCA57836
184,25
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
184,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW012
226,23
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
226,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV036
586,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
586,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300010
Strona zabudowy: Z lewej
193,34
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
193,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21806
Strona zabudowy: Z prawej
Parzyste numery artykułów: Drm21805
397,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
397,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12300011
Strona zabudowy: Z prawej
214,48
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
214,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA89367
Strona zabudowy: Z lewej
471,86
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
471,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSIM3035R
Strona zabudowy: Z prawej
216,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
216,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV009
341,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
341,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0714261
Dla numeru oe: 059 129 712 bq
306,33
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
306,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
1 064,02
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
1 064,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E9175JPN
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 4
476,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
476,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
YSPYSTB20051
247,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
247,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
Ilość biegunów: 4
909,49
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
909,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektroniczny
458,50
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
458,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM21805
Strona zabudowy: Z lewej
Parzyste numery artykułów: Drm21806
360,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
360,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV96SKV018
Ciężar [kg]: 0.9
222,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
222,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2100117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, bez elektrozaworu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
940,04
zł/szt.
Kraków: śr. 17.12
U ciebie: śr. 17.12
940,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX170298
Strona zabudowy: Z lewej
127,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
127,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSIM3035L
Strona zabudowy: Z lewej
216,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 16.12
216,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie AUDI A4 B7. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, AUDI A4 B7 może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się AUDI A4 B7, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu AUDI A4 B7 może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie AUDI A4 B7. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.