8 produktów
Wybierz auto
GATT43027
178,50
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
178,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510540658
Ciężar [kg]: 0.26
Wysokość 1 [mm]: 94.5
Rozwiń więcej danych
99,64
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
99,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ99031770001
110,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
110,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042230922347
Ciężar [kg]: 0.4
Zdjęcie producenta: 1
139,51
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
139,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11091789001
98,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
98,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11090236901
Ciężar [kg]: 0.4
Wymagana ilość: 1
125,93
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
125,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445533002920
227,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
227,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Zdjęcie producenta: 1
134,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
134,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie AUDI A4 B7. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.
Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie AUDI A4 B7 nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.
Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie AUDI A4 B7 posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.