22 produktów
Wybierz auto
INA427110930
Ilość zębów: 19
Rodzaj napędu: Bezpośredni
Rozwiń więcej danych
559,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
559,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.917
Zdjęcie producenta: 1
953,13
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
953,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217099
Ilość zębów: 22
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
924,32
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
924,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12009027
Numer komponentu: 120-09-027
292,95
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
292,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV104303
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 403,40
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
1 403,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217025
Ilość zębów: 19
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
667,34
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
667,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1111250100
586,10
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
586,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11091796201
Strona zabudowy: Strona wylotowa
478,25
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
478,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11091796101
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
587,50
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
587,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASHVVTA029
Ilość zębów: 19
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
668,43
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
668,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11091711901
124,02
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
124,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR927412
Ilość zębów: 19
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
262,93
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
262,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11090227601
90,11
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
90,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 19
610,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
610,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11090227501
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
376,69
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
376,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
431,71
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
431,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEP217046
Ilość zębów: 25
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
842,03
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
842,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 19
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
505,19
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
505,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV105605
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Sterowanie silnika: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
3 127,69
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
3 127,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11091712101
179,06
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
179,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach AUDI A4 B7 jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu AUDI A4 B7, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie AUDI A4 B7 to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.